【渣馬Sub-3千金先生】 吳金帶:跑步令意志漸趨強大





人稱『金大師』的Odlo HK Runner吳金帶-連年Sub3的香港渣馬『千金先生』。從事地盤勘探工作的他,多年前剛開始跑步運動,在公園慢跑一小時,隔日落樓梯都有困難,後來利用放工後的夜晚時間參加跑會,每週固定四課的恆常訓練,成為連續多年3小時內完成渣馬的千金先生。對金大師來說,從身體訓練提升到心靈層次的自我突破,跑步已然成為生活中的一部分。

透過今次專訪金大師,帶大家了解他是如何投入跑步這項運動,以及跑步對他的意義,也許與你我有共同之處,或者能對我們有所啟發。


圖示:Odlo HK Runner 金大師-吳金帶 (相片由受訪者提供)



最初是如何接觸到跑步這項運動?
我記得好似係喺2001某一個放工嘅晚上喺條好寧靜嘅街道上聽到收音機嘅DJ喺度宣傳緊渣打馬拉松要完成一個馬拉松係幾咁艱辛唔係咁多人做得到之後我就想報名,但已經過咗報名日期,惟有等出年。2002年我開始嘗試喺公園度慢跑一小時,好記得跑完冇乜事,第日落樓梯都要扶住落,之後隔多兩三日又再跑一小時,記得嗰下冇規律嘅練習,一星期可能跑兩至三課,如是者直至到2002年渣打馬拉松出賽



說說你人生中的第一場馬拉松賽事?
2002年渣打馬拉松出賽當日神咁早已經到尖沙咀因為係我第一場正式報名嘅比賽,所以有啲緊張。我記得當時聽到好多跑友講邊個邊個跑得幾快幾快如果跟到你3個鐘頭40分返到嚟就好啦。因我冇比賽經驗跟住一大堆人上線鳴槍一響就拼命向前衝衝到20公里我嘅體能已耗盡,當時我要行下跑下停下跟住身邊有好多好慢好慢嘅人都慢慢離我而去,睇到佢哋跑得好慢但我已冇能力跟上嗰一刻,心有不甘咬實牙根響餘下嘅路程出現好多情緒最終都畀我嘅堅持打敗直到終點完成賽事一刻我身體慢慢放鬆下來,終於 嘗到完賽甜美嘅果實,慢慢咁回味心內細說出年再嚟過。(當年成績3小時38)。


圖示:金大師(左)參加2019年香港渣打馬拉松 (相片由受訪者提供)



您是如何開始參加規律的跑步訓練?

2002年至2003年嘅訓練已經開始規律個身體嘅狀況亦好咗可以增加個週期性訓練03年渣打馬拉松出賽我同自己講『今年唔可以行,一定要持續咁跑返去』所以亦都冇搏命咁衝出去但到最終返到終點嘅時候,比起上年,只不過係快咗2分鐘 (成績3小時36),我喺度諗到底係咩問題呢?自己一個人找唔到答案所以我決定參加跑會,喺跑會度多數係集體活動,做好多日常你一個人係唔會做嘅嘢, 比喻係對跑步基本嘅認識、對體能嘅認知訓練週期性,所以好多時候都可以無意間突破到自己。跟住跑會之後嘅渣打馬拉松,我已可以跑到2小時57分,再過多一兩年已可以入到港隊代表香港出賽海外馬拉松賽事。


圖示:參加馬拉松賽事,追求自我突破(相片由受訪者提供)

一週當中,你是如何規劃自己的工作與訓練?
一般嚟講工作優先!好彩我嘅工作多數係固定時間收工所以喺唔係太攰嘅情況底下,我盡量都會安排喺7點至到9點鐘呢段時間做恆常訓練冇比賽一星期四課,到賽季會增加至五課至六課。


遇到比賽或生活的低潮,你是如何面對?
凡係人都一定有低潮低潮嚟到嘅時候我會在生活上調整例如睇下戲食好嘢買自己想買嘅嘢。有啲人會覺得跑步訓練好辛苦、嘥時間但我對我來講,跑步係可以釋放日常生活嘅負能量。跑到咁上下出一身汗會令我有活著嘅感覺心情自然會好啲。



圖示: Odlo HK Runner (左至右)Wade、金大師、Mickey於沙田城門河訓練(相片由受訪者提供)

跑步對你的意義?
跑步令我有心靈上的變化訓練不斷咁強弱交替令意志漸趨強大身體痛苦忍耐力增強,同時可以從中領悟生活上其他嘢。“ by Odlo HK Runner 吳金帶


為推廣跑步運動,未來Odlo將於沙田城門河畔舉辦由Odlo HK Runner帶領的Riverside Base Run5K個人計時賽活動,更多詳情將於FacebookOdlo Hong Kong發佈。




世界級運動機能衣著Odlo   20196月專訪

留言

這個網誌中的熱門文章

【衝圈前 睇真啲】康文署『運動場跑道使用守則』,第2條我現在才知道!

【主打推介】保護“男人的裝備” Happy Balls技術四腳底褲